dimarts, 1 de maig del 2012


REVISIÓ DEL MEU CONTRACTE D’APRENENTATGE

Després de tornar a rellegir el contracte d’aprenentatge que vaig fer al principi d’aquest període, crec que he assolit els objectius que em plantejava inicialment.

-       Obrir-me cap als infants i cap a la tutora.
Dia a dia m’he anat mostrant tal i com soc i ara ja hi ha una confiança plena amb els infants i la tutora. Passar dos mesos amb ells m’ha permés obrir-me si o si i establir un bon vincle.
-       Sentir-me més segura de mi mateixa i de la meva manera de fer les coses.
Em sento molt més segura a l’hora de fer les coses, però tot i així, crec que estar baix la supervisió de la tutora del grup sempre et fa dubtar una mica sobre si allò que fas serà del seu gust o estarà bé segons la seves maneres de fer i pensar.
-       Atendre les necessitats dels alumnes, identificar-les i actuar consequentment.
He aprés a coneixer tots i cadascun dels infants i esper donar-lis allò que necessiten en cada moment per tal que es sentin a gust amb jo. Crec que també he aconseguit aquest objectiu.
-       Millorar la comunicació amb la resta de mestres de l’escola; tot participant als claustres i a altres reunions.
He millorat la comunicació amb la resta de mestres perquè ja hi ha més confiança. Tot i això, però, a les reunions em mantenc una mica al marge ja que no vull adoptar un rol que no em pertoca com a practicant. Ara bé, això no significa que no pugui dir la meva en algunes ocasions.
Evidentment, si ara tornés a fer aquest contracte els objectius serien diferents i més específics. Però aquesta activitat m’ha servit per adonar-me de tot el que he aprés durant aquests dos mesos, ja que tot i que semblin uns objectius senzills a priori, crec que s’han d’aprendre i no deixar de banda en cap moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada