dimarts, 1 de maig del 2012


VALORACIÓ DE LES PRÀCTIQUES

Falta just un mes per a acabar les practiques, sembla que era ahir que estava nerviosa per saber com seria aquesta nova experiència i que mil preguntes m’inundaven el cap... aquest mes que queda, ben segur que passarà volant com ho ha fet fins ara.
La meva valoració de les pràctiques és molt positiva; dia a dia estic aprenent coses noves que segur que m’ajudaran a ser una bona mestra.

Des del principi crec que l’escola es va obrir cap a nosaltres i ens va acollir molt bé i això ja va permetre que ens sentíssim com a mestres allà dins. Aquest és un aspecte del qual hem parlat molt amb na Mercè (companya de pràctiques) i sempre arribem a la conclusió que no podríem haver triat millor centre per a dur a terme aquesta experiència.

Amb els infants hi ha molt bona relació, dia a dia m’ensenyen coses noves i em mostren a mirar la vida amb ulls d’infant. Que molt que podem aprendre d’ells! M’acepten en el seu dia a l’escola i em veuen com una més. Tot i això, crec que tenen molt clar qui és la seva mestra (referent) i a jo em veuen com una mestra de suport, per exemple. A part d’això, dia a dia em mostren el seu afecte amb besades i abraçades i això omple moltíssim!

Amb na Sili, la meva tutora, hi ha molt bona relació, compartir 6 hores diàries ha fet que a poc a poc ens anem coneixent i ens anem agafant carinyo. A més, crec que he aprés moltíssim d’ella i de la seva experiència com a mestra. No em puc queixar gens! Per això intent aprofitar cada moment i guardar-me tot allò que m’explica per a colque dia ho pugui posar en pràctica.

Tal i com havia imaginat, entrar en contacte amb l’escola, l’equip docent i sobretot els infants, ha estat una experiència amable, gratificant i enriquidora!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada